There Ay No More Jul Skank.

ms cliftn

Nu va det slut på all jul firande enna! d e ju gött att få det over with. men viken god mat! oj oj oj. dock så längtar man ju inte till påsk precis. man har ju ätit svensk jul mat redigt länge nu gämfört med samtliga. jag har fått fin fina preseter. Nej ingen Iphone = gött mos. slöseri med pengar enligt min åsikt när det gäller för min egen användning av den. jag har fått en mini förstärkare som är ypperligt bra - för att så förbaskat liten.  d e ju gött om man får iden att sätta sig nån stans i stan på en stol i klädd kostym och med förljande assessoarer som klocka i kedja. och spela en truddelet och ta in lite pengar trots att jag har tillräckligt. sen har jag fått en hatt! men inte denna hatt ni ser på bilden den köptes på en knarrig loppis med gammla människor vart man en tittadde. en mycket trevlig men smått dammigt ställe. sen har jag fått skott. nej, inte bambuskott. bly. och nej dom har inget med växter att göra och ja man skuter iväg dom på potatis och vad man så behagar. och så klart monne. oh nej inte en måne. utan i pappers form som kontrollerar hela världen. det är jordens Ring Of Power. roten till all ondska om man tar det med en nypa salt må ja säga. ochg en fin fin tele sladd
nej ingen kabel - sladd. kabel låter mer som nån typ av godis ladd låter mindre. kabel låter som en stor grej som arbetar klassen gräver ner i marken med en grävskopa. sedan har jag osså fått kaffe mugg med AC/DC på. det är mina första Idoler som delar platsen med Jimi böj. det var la inte så mycket mer igentligen. är man som jag så gillar man mer att ge bort saker en att få seddu. gött nytt år på dej. du e grym!

kings of Aces

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0