The Daily Dose Magic


cilts own armadillo

wise of waiting  Clint Eastwood

UNDER HELGEN HAR JAG ===> saker


Fredag ==>
går av bussen vid basebacken och väntar på att tobbe ska gå av bussen hade en känsla att han skulle komma med samma buss hem fast från andra hållet va, och där va han! så vi gick hem till honom (knappt hundra meter ifrån bussen) och så spelade vi BF (spel). och sen gick vi hem till mig och gick ut med min lille Rolex till kiosken vid min gammla lilla skola och sen hem och spela assassins creed online i några timmar "BLAND ANNAT" och sen gick vi skilda vägar vid.... 2 typ.


Lördag ==> vaknar vid typ.. 11. och sedan hem till tobbe och spelade det första assassins creed som han hade laddat ner då då. och sen bokade vi biljetter till towerhighst (BIO) och sen spelade vi lite mer assassins creed och sedan gick jag hem till mig o åt o sen till bussen halv 8. till korsvägen och sedan gick till bergarkungen Stavning spelar ingen roll enna.. och sedan så hade vi typ en timme på oss innnan filmen började så vi hämtade biljetterna och sedan gick till heden och tillbaka. sedan va d film taim. och sedan hemma vid typ.. 1.


Söndag ==> går upp tidigt för att kunna göra eng interviewn JUST D DENN MÅSTE DU GÖRA OM DU GÅR I SAMMA KLASS SOM MIG!. jag drygade mig kvar i sängen en halv timme till och stirrade på mitt rum som jag brukar göra på helgerna. och sedan interviwwn senn var det tänkt att ja skulle va med jens men han vaknade vid 3 och skulle iväg 5 så det blev ite kort med tid så vi skippade d va. så ja va med mikael ( mycket gammal bardomskamrat som osså bor nåra hundra meter från mig. och vi spelade ==> just d assassins creed online och sedan nåra sekunder gears of war 3 sedan skulle han äta och jag skulle bort. så det blev inget skutande och sprängande som i vanliga fall. (jag vill inte gå in på detalier när det kommer till skutandet och att spränga saker.).... men sedan åkte jag o familjen till mormor och (bertil). och åt lite midda efter rätt och efter efter rätt. sedan kom jag hem drack julmust och lusselällä. och nu sitter jag här.. oj oj oj. det är ganska lite spelade om man gemför med vanilgenn va. imonn ska jag åka in tidigare till skolan för att leta efter mina nycklar som jag glömde i skolan ijenn. FÖR - BASKAT. det är attans att jag alltid ska glöma just nycklarna hela tiden! bövln!

 

detta ä ju en hel uppsats ju! det är så lätt att skriva om saker som är någolunda rolit (och inte e skol arebete)

(Sov Gött) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0