Boston Lan Party

gött Lan! med gubbs från klassen och lite andra individer! det var roligt fast jag inte spelade nått...O.O
neEE! jag kör inte på datan va! im one of the X-men. jag dygnade.... (inte skita) på mitt eget sett. = stirra in i en vägg eller på ett meningslöst program som man skiter fullständigt i vad som fackktiskt händer på tv-n. men det var ypperligt trevligt må duh tro. jag komm till Ice-sack vid typ 7 på kvällen och seddan va d full rulle tills kl typ 8 på morgonen då åkte jag hem. la mig sedan kl 9 på morgonen och vaknade för två timmar ungefär. d e göt mos! och nu ska det snart åkas till lindommme och fira nyår. det blir fullt upp. ioll be sleepin loik a new bourn baybe loiter.
Bilder från Isak . S
gött mos
sdfg
sdv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0