bananer och bär, se till att du plockar dom utan besvär.

high on life.
idag har jag gjort novell och spelat gitarr. och inte gitarr läxa! ATTANS! den e till tisdag ju för bövln! man tänker att man ska göra gitarr läxan men så bara hepp. då blir det att man spelar det man känner för i typ 2 timmar.. nu är jag hungrig ska nog ta lite pan pissa oj *pizza menar jag! (( jag brukar inte köra dom i mikron jag pissar på dom tills den blir varm)) hehehe! bilden är från berlin klassresan! ( nått av det roligaste jag har gjort ) asså inte slå på väggen för att se om den rasar! utan sjelva (resan) och när man kom dit! men jag vette fan va ja gör på bilden om jag ska vara ärlig! jag går lite på inpulser. typ min hjärna tänker som den vill . och ibland hänger kroppen med! konstnärlig som jag är. nu kom mamma o pappa hem! gött mos! dom har köpt cola och 2X daim till mig! :D lit konstigt ja vet men jag klagar inte.! gött mos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0