fräckaste musik minnet av alla!

från hard rock cafe i berlin klassresa i 9an!! från klass resaN




kollade igenom gammla bilder från en klassresa för länge sedan eller a.. det käns 100 000 år sedan. okej det där va lite oh ta i, men länge sen i alla fall. vi skulle äta på hard rock cafe. och där har dom ju en massa singiieradä (stavning okänd) istrument# stavar som ett "svin" som han skulle sagt, trummis flummis grymmis!

jag gick runt o kollade på alla grejor. dom hade en massa saker - mörtley crue gitarr osså vidare. o så fick jag syn på i trappan jimihendrix vest grej!! jag skrek som ett twilight fan. så personalen kastade ut mig. NÄÄÄÄÄ! skojabara! men mitt hjärta slutade i typ 5 sekunder. jag bara AAAAHH DET JIMIHENDRIX SÅNN! OFTA DOM HAR DEN HÄR?!!
och mathias sa OOH fan va nice! den var i en mitt i trappan.. I TRAPPAN! JIMI HENDRIX SKA INTE STÅ I TRAPPENN! förbaskat... men det gör inte så mkt för när vi hade kommit upp för trappan och påväg till bordet så ser jag en förbaskat snygg gitarr så jag går till den o tittar- oj va fin den e undra vem den e.... och varenda lilla hår stog ut!! till o med näshåren! jag såg ut som en indisk gammal man! jag var helt stumm/stel en timme efter!! men jävlar! det är bannimej det coolaste som har hänt mIg.


Kommentarer
Postat av: MATHIAS!!

glömmer aldrig där på hard rock café när martin va så sjukt förbannad på seritrisen! XD

2011-11-20 @ 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0