FREDDAG!

jävla twilight! alla tjejer gillar d XD
idag e d fredag gött mos. men bara för att det är fredag betyder det inte att man ska känna sig lättad! du måste plugga som ett svin. HOHO! svin! men jag vet la inte vad jag ska säga! vad brukar man säga på bloggar.
jag får mag sår av allt plugg. typ, men det är tur att man har så goa klasskompisar annars hade jag varit lika knäckt som en linjal i magnus mynning. näää! men vet inte om jag ska köra lite sånntdär assassins datorspel nu. jag vette fan hur man lägger upp filmklipp på denna blogg. men nån får hjälpa mig senn på mån-dagen då. bilden som du ser är tagen för några timmar sedan.. men det viste du redan. :)
nu ska jag säga ett skämt.... ska bara komma på vilket först..
O! jag vet!
vart köper man mjölken i saodiarabien? hoss milkshaken! OOOHO!
eller varför dansar araberna inte foxtrott? för att dom shakar!
jag stavar som en kratta! och med tanke å att krattor inte är levande varelser så kan ni förstå hur dålig jag e! dock är det ju att överdriva att säga att jag stavar som en kratta! men ni fattar! annars är ni inte mycket bättre en n kratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0