living in a daydream


Den här dagen har varit väldigt ovärklig! väldigt ovärklig! som en dröm som man alldrig vaknar från! varför har jag sånna dagar!? ja nyper mig i armen för att jag ska se om jag drömmer. man käner typ inget och allt är så snurrit enna ! som att vad som hälst kan hända men endå håller det sig ganska normanlt! soom om alla inte existerar.. för att det är en dröm! lixom alla personer finns inte! WFT? men nu känner jag mig normal igen! jag tog mitt livs första urin prov idag! fråga inte varför! har ingen aning men jag stack ida för att ja skulle till läkarn tydligen o när jag kom dit så satte det en engelsk gamlin o pratade med mig... efter en timme för jag väntade på mamma. men hon hade typ.. scottisk dialekt, hon tyckte nog att det var vääldigt tyst i svenska sjukhusmottagningshallar... minns inte vad hon sa, jag svarade knappt enns jag bara tittade på henne. hon hade grön kappa och grön hatt. hennes man var inne o kollade hjärtat eller nått förtig jag för att jag hörde va läkaren sa till gubben! men jag minns inget annat av dagen! förutom att jag gick till kaffeet med max några gånger. jag minns inget annat förutom att det var plastig sås till maten , och potatisarna smakade väldigt mycket. det kanje va såsen. men nu mår jag bättre.. hoppas inte jag får samma imon..fast d går nog inte. jag kommer nog drömma konstiga saker när jag sover sänn osså säklert. hADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0