old nr.7

min vovves söner minsann! OBS! detta är 2 år sedan typ!



(jag kan smälta hjärtat på en seriemördare)

den vises söner 

(jag har vassa tänder du! ja kommer bitas)

the wise ones sones 

(kiamesiska tvillingar! HOHO!)

yepp! min vovves små söner! söta som stösocker they are. men dom har växxt nu och är i tonåren nu. så dom e inte lika gulliga, dom träffar inte sin pappa så ofta dock. en gång om året bara. och ibland bråkar dom. men så e d ju! snart är dom kriminellla som Robban.. dock så slog inte min Rolex sina barn! just d! min vovve heter Rolex, det är ju helt klockrent! HO! men det kommer inte dröja långt innan sönerna får egenn hund koja och familj och jobb som blind ledare. eller så blir dom krimminella så tragiskt kan d ju vara. men nu ska jag inte prata mer om mina kära släktingar mer.


EN *eller fler* BILDER PÅ ROLEX ELLER OSSå KALLAD TWINK

finfin! <3

(utan tofs e ja blind, tur att d e så snyggt)

<3E>(L) 

(vad? det blåser, so what!)

LILLE GOBBEN! 

(oj en kaka på marken)


                                                                  (KAKA)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0