What Was The Title Again.... i forgot.


jag kom precis på att jag inte har druckit cola idag! tror jag i alla fall.
jag har druckit något med bubblor i alla fall, LOKA!... or was i't julmust.
i alla fall så har jag klarat assassins creed 4... WTF slut som vanligt.
blev lite förbannad eftersom att det är slutet på Ezo's story.
jag kommer sakna honom. har följt honom sen han bara var en liten
parvel.. men inget sörjande överd nu! idag träffade jag en snäll kille
som jag spelade skit gubbe med.... or was that in denmark...
no that was denmark... this guy, not nice but he could really play. we played poker..
or was it Mw2..... the sugar! it makes me forget. maybe he was a nice guy
mayby he was a real bastard. i took a lot of sugar last time you know.


they say god invented sugar to stop people like me from ruling the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0