How'd You Like Some Icecream Doc?

( för er som är blinda kan jag ju påstå att det inte är någon bild )



inget speciellt. funderar mest på vad jag ska göra, om jag ska sova eller va uppe laite till..
d e la förbaskat va. detta lovet blev inte redigt som jag hade tänkt mig.. behöver plugga osså.
d e attans bannaner helt änkelt.
vad ska jag besvara följande frågan med?
- vad har du gjort på lovet då?.
det vanliga?
- ehh.. minns inte typ.. inget sps typ varit med vänner och pluggat.
(5,2%) = plugga
(60 %) = datan
(40 %) = med vänner.
( sovit? ) = time.

lite halv segt lov får man la endå säga men endå.
snart är ju skolan till baka = Queeeen
d e gött... att inte vara sångare.
nya grupper hoppas man ju på. nån som man inte har varit med innan för en gångs skull i alla fall. XB
MEN HA! d e ju inte slut ennu. kanske händer något roligt.
och juste jag har ju firat lite påsk också. där höll jag allt på att glömma d.

nu skall ja måla i min bibel.

ha d, din fina fina fina fina underbara människoa. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0