Ain't No Body Else Around.

hmmmm.... vad ska jag skriva idag?
MM! jag har enna spackel på figrarna! d e gött mos!
och nej dom e inte skeva dom är bara fula seddu.
det är få som har fina naglar vettu. kan jag tycka.
men jag trivs enna med mina. kan inte säga annat.
hade varit konstigt om man hade nån annnas. O-O
.. all the day and of the night!
.. leav me never!
.. some times i feel like, i feel less satice-fied.
.. when the sun goes down ay no body else around.

vansinnigt förzust i kalla soppor.

nee men va fan. kanske skulle prata lite mer så man fattar!
men icke sa - ikea. för inte ska jag kunna säga som jag känner
utan att betraktaz som en individ som följer de följande exempelet.

WE GOT TO GOO!
WE GOT TO GOO!
allright yeah thats is.. EEEVVVVERY BADDEE!
angel asylum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0