Bara En Stjärna På Himlen!

brukar du kolla upp på himlen ibland? du borde göra det oftare det är mycket vackert. I LUUV looking in the sky. på kvällen e d bäst. titta upp nu ifrån ditt fönster! alla stjärnorna och allt. nu lyser bara en stjärna på hela himlen. det är en vacker syn! skynda dig att kolla innan det är för mörkt. det är snyggast när man ser hårrisonten... nej inte hår i såsen. HÅRRISONTEN! jag vet inte hur det stavas!.... i alla fall, när man ser den guloranga  hårrisonten så då gäller det att jorden inte har snurrat för långt. det är snyggt när det är lixom mörkt den större bit av himlen och så blir det ljusare och ljusare åt andra hållet och sedan mörkare och mörkare åt andra.... det är facktiskt Venus som lyser nu. om det bara är en stjärna som lyser nu när du kollar. japp! det lärde min farfar mig! nu kan du drömma dig bort i den tanken!
KOLLA IN MIN YOUTUBE KANAL!
- massa roliga samt sinnessjuka videos.
- lite som en video blogg va.
- den är lite cp - som jag.

- N3V3RSAYD13

Kommentarer
Postat av: anononym

ahhahah go!

2012-02-14 @ 00:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0