Det Första Jag Kommer Att Tänka På


f
erge

ergeqgeqr

OBS! var inte förvirrade! detta ska inte ha logik. detta är dom första orden jag kommer tänka på.

(( ofta kommer dessa meningar ur saker jag har hört i mitt liv och på något sett har det fastnat i mn hjärna och kommer fram då och då. det kan osså vara saker som har hänt under den senaste veckan eller så..... eller så har det inte med nått som ett bingolotto av ord där vad fan som helst kan komma framm..))

lasse liten tog det hela ganska.

läs i någon pedagogisk bok men jag tror att jag läste fel för jag är inte klok.

måssan blev röd. då var lasse död.

såsiga apelsin bitar minasann.

penn in the ass.

kamera

youre face -

smile dead man

men nej nej nej ni vill inte lyssna.  -  täcknade robinhood barn film.

seså ja.

vettu.

ätit sallad

furulunds kyrkan

gröt

åter fest.

fez

gurgla strömming

cola

swift coke

shut youre mouth

doovde

ready for the hood

shit face.

who knows what lives in that cave.

up, up, the stairs and then in to the tunnel.

i miss you.

you know i can't let you slide the rollercoster with thouse yellow teath bönor. ( engelska flaggan )

döda lammet bara för pälsen.

mini ränkare är förbjudet.

dont do it, it is forbidden.  - från nått spel.

the sound you will hear but digg this.

moves like jaguar.

the way you walk the way you talk.

walks talks and looks like you hehe.

wild horses.

tears bursted dry.

timm glass.

tom burkar.

en tanke leder till en annan som skapar ett helt nytt uneversum

wool

look out at the sky there's a red fire red.

yeah i guess.

the latest ride the buss went home.

oh well i think it will might snow some.

systrar.

frendes house down.

emilio

elmo

frensh soup.


det hade varit en löngn om jag sa att jag hade taimat.. nej inte thai mat. TIME-ATT tiden.
men jag skulle tippa på att detta är skrivet på en sirka fem minuter.
DAMN MY BRAIN Is FAN FUCKING TASTIC!
FANTA!


Emil Alves Andreasson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0