frågor jag ställer mig.

ljhvuov

sdbsdfgbopln

sfagfegisfgfshn

idunumin salva.

till exempel..

varför har jag alltid pennor eller fläktrumm i munnen? - ett desperat försök att tänka på annat typ. nått jag bara gör ibland utan att tänka på det.

varför dricker jag cola hela jävla tiden?
- ibland köper jag cola när jag är frustrerad.. och.. eeh... och ibland för att känner ett stort behov av det. på nått vis tror jag att dessa två är samman kopplade.



NOW! blir det folkets frågor. not mine. this shall be interesting.

varför skaffar du inte twitter?
-  det skulle jag absolut tänka mig att göra! det hade nog passat mig efter som att jag skriver i loggen hela jävla tiden, kan ju lixom inte hjälpa det när det står vad gör du just nu lixom lixom.

varför pratar du på engelska på dina youtube klipp?
- well för att det kanske skulle dyka upp publik ifrån andra länder som diggar! men om dom ska digga så måste dom osså förstå. också är det för att jag är sånn så när jag hör vissa saker så fastnar dom ibland, fast dom kan värkas helt obetydligt även för mig. och många av sakerna jag nån gång hört är på engelska. och det kan vara nice och yttrycka sig på engelska. :D

varför skriver du så lite smilisar?
-  hmm  jag vet inte ricktigt. det är la för att jag tycker att deras ansiktsuttryck inte är ricktigt korreckta i det jag vill säga. efter som att jag skriver ganska konstigt. och så är jag lite av en perfecktionist så nöjer mig inte om det inte är hundra % rätt smyliz i det jag vill säga.



well i don't have any more quests so ill gess this is godbuy for theday.

se yo ass on the flipflop!. OOH! just d! kolla in vidden om ni vill se en kille i långt hår spela gurka i solnedungnen!

http://www.youtube.com/watch?v=JOtcmbFd_OQ&context=C48c2e16ADvjVQa1PpcFOtydl35bNzV5Ro4nYDYf-JKubtTDLu4X8=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0