Hiding Mutch Two Long.

high on life.

torkull... ett roligt ord jag kom på.. HA! som torkell fast med U.. HA!

burk. HA! du kan inte fånga mig jag är - emil alves.
HO!
dinner.
förpackningen hade ett lås på sig så det gick inte att öppna så lätt.
glas burkar i pyttsan för det är dags att knoppa, tänka på refrängen. stäng det blir ju kallt om du ska ha öppet va.
men inte dricker du emil?
men för guds skull! det är BIG differenze if u get drunk or just have a beer cuz it's good. KUH! STUUUUPIIID! i don't get drunk.
i don't understand it.
i don't understand how it is to weild a blade.. perhaps you can show me what you know?
du är för fet för att kasta sten. din jävla slyngel!
jag är inte rädd för gay persons. ser ingen anledning varför de skulle vilja klänga på mig, så följ du med roboten in i den lilla lilla skogen du. ta inte sås i fejset mer om det svider  -  smink bort tagning eller basisk syra i wonder?.. O-O
jag gillar inte deo! det blir bara kladdigt - speciellt om du tar miste om deo och super limm.
ajajajaj stackars Börje Salving. aldeles slämmig i käften må jag säga. ypperligt så som du just beskrivit ja.
indeed.


skopunkten går jag förbi varje dag. ibland med vänner ibland med bekanta. ibland med fruntimber, ibland med herrar. ibland ladies of the law. ibland soldater. ibland mitt medvetande ibland mitt o-förutsejbara state of mind.
ack ja.
fuck the fucking ducks.
kvacka lite.
ayy no sunshine when shes gone.
wonder this time were he's gone. wonder if he's gone to stay.
så e d. HA! ibland må man bara skratta åt tagtråden i munnen så att säga.
som en deckare! vem är mödaren? O-O den mystiske mannen som har sin älskarinna gömd i ett kassarskåp innuti ett vitrinskåp. hallå?
jag tycker att det är mycket bra handling efter som att ALLA kan känna igen sig i antingen skönheten eller odjuret.
yees! butt... and this is a big hat. jaa men det är ju så det blir om man sminkar sig så mycket. men inte du. inte du heller. men du. du är alldeles lagom.. du också. och du. många e så. d e gött. det ska inte vara.
seddu.
n-n-nemmen d e ju fan farligt ju!

man kan la vara vänner vare-sig man är penna eller penn - väessare?



: Emil Alves Andreasson



cocain

wooooooaaaahhhzzzzziiiiingngngngnn. . .   wooohooo!! this place is juUUSiiII!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0