Kid the Explorer

iuhjknm

Kid the Explorer


try this n try that n try that and then this.
WOOW! what was that?
-youre life.
huh.. do i get a new one?..
-nope sorry

-------------------------------------------

Judgment-Day, Yes but still like you.


may be crazy not stupid. see u haven't.
no,no,no. thats silly.
youre a good kid.
stupid thoww.
- do never think ill of a person. treat him or her like she is 10 times smarter than u untill they prove otherwise.
And there we go.

you are stupid my friend.. No,No. i tried to see youre greatness.

--------------------------------------------

Men Icke Ska Ja Bli Stämplad Inte


D E ICKE FARLIGT.
nej,nej d e stämpeln som är fruktad från denna sidan.
men HHH! du är ju redan stämplad.

hEEEEEEEJJJ BAABBERIIIAA!!!!

-------------------------------------------

men men. fortfarande bra människa vettu.

-------------------------------------------

just nu gratis.


LAAAAT! enna lite slöööö. d e sinnet som gör d vettu.
lite av en poet eller?
-HAHAHHAH!
- jag är bara mig sjelv så långt ja vet av denna tid jag har levt på detta golv, detta betong.
men om du vill kalla mig för poet så e d lungt. om du vill kalla mig för syk-fall. lungt, jag kommer sällan knyta mina nävar i ditt fezz.


---------------------------------------

JAG BEHÖVER D INTE.
e redan tillräckligt beng.
D inte enns gratis.
--------------------------------------

so don't come to me. illl come to you if i need any help beeing what i allready am.

-------------------------------------

låt mig inte mig störa i just dessa sammanhangen.
men gärna annars vettu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0