whenit'sinyouresoul

säg att jag åkte till stockholm
inte varför bara att jag åkte till stockholm.
vistas i denna stad långt bort.
men inget du tänker på.
d kan lika gjärna va lite Len-ge, Len-ge.

HA!


HA!


förflyttningen sker på plan. just like thée.
i cud use a vaksination så att säga.

(det är ett annat ord för semester)

det är inte mycket att läsa om man är dresserad. 

(ett annat ord för intresserad)

han e djuup denna mannen må jag säga.
den ända personen han känner är sig sjelv.
men endå inte.
och inte ska han vara ensam om det.
så är d med alla.

den enda man känner är sig sjelv.
den enda man kan förutsäga.

för dej är du den viktigaste.
för mig är jag den viktiaste.
sätta det i en stav-mixer
and u got a pain in the ass.

Emil Alves fucki'n Anderasson - en anonym kille.


HA!

HA!


can u see mee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0